به منظور ضابطه­ مند­شدن و امکان نظارت بر فروش سیم­ کارت­های تلفن همراه خارجی، رگولاتوری مجوز فروش این سیم کارت­ها را برای بخش خصوصی صادر می کند.

به گزارش افکارنیوز ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان اعطاء مجوز فروش سیم ­کارت های تلفن همراه خارجی در کشور را اعلام کرد.

در این فراخوان آمده است: در راستای حمایت از حقوق مشترکین و افزایش رضایت آنها و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در مصوبه شماره ۸ جلسه شماره ۱۶۷ مورخ ۳۰/۰۳/۱۳۹۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و به منظور ضابطه­مند­شدن فعالیت عاملین فروش و امکان کنترل و نظارت بر فعالیت آنها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر ­دارد مجوز فروش سیم­کارت­های تلفن همراه خارجی در کشور را به شرکت­های غیردولتی و واجد شرایط که در ایران به ثبت رسیده باشند، از طریق فراخوان اعطاء کند.

متقاضی باید مدارکی را برای شرکت در این فراخوان ارائه کند. متقاضی باید مستندات موافقت ارایه­کننده اصلی با اعطای نمایندگی به متقاضی که به تایید سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مبدأ رسیده باشد به همراه نسخه ترجمه رسمی مستندات مذکور را ارائه کند.

مدت اعتبار این پروانه ها دو سال است.

شرکت­های متقاضی پس از کسب مجوز موظف به فروش سیم کارت­های خارجی تلفن همراه در داخل کشور و ارائه خدمات پشتیبانی و اطلاع­رسانی خواهند بود. همچنین فروش سیم­کارت­های شبکه­های ماهواره­ای جزء خدمات موضوع مجوز نبوده و فروش سیم­کارت­هایی که با استفاده از رومینگ، از طریق شبکه­های ماهواره­های نظیر ثریا، اینمارست و… امکان ارائه سرویس دارند، ممنوع است.

مهلت شرکت در این فراخوان حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنچ­شنبه مورخ ۰۱/۱۲/۹۲ تعیین شده است
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات