فروش خودرو بدون بوق در نوع خود اتفاق جالبی است، جالبتر اینکه مرکز خدمات پس از فروش و شرکت خودروساز از نصب رایگان بوق امتناع کرده و مسئولیت آن را نمی پذیرند.

معاون فروش ایران خودرو در حالی در روزهای پایانی سال ۹۱ از اجرای تمامی تعهدات این گروه صنعتی در قبال مشتریان سخن گفته و به مشتریان این اطمینان را داده که می توانند با آرامش کامل خودروهای مورد نیاز خود را به صورت نقدی و پیش فروش خریداری نمایند که برخی از مشتریان با انتقاد از کیفیت خودروهای خریداری شده رضایت چندانی ندارند.

یک شهروند ضمن گلایه از اینکه خودروی سمند خریداری شده وی بوق نداشته و شرکت نیز مسؤلیتی را در قبال آن نمی پذیرد، گفت: در اوایل اسفند ماه سال ۹۱ با واریز ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اقدام به خرید نقدی سمند SE نموده ام که بعد از ۱۰ روز شرکت آن را تحویل داد.

وی اضافه کرد: بعد از گذشت چند روز از خرید این خودرو متوجه شدم که خودرو بوق ندارد که با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش، آنان عنوان نمودند که تعویض لوازم در چارچوب خدمات پس از فروش قرار نگرفته و باید برای نصب بوق هزینه ای را پرداخت کنم. البته آنان متذکر شدند که باید در همان روز تحویل خودرو متوجه این نقص می شدم و در حال حاضر شرکت هیچ مسئولیتی را در قبال این امر قبول نمی کند.

وی با اشاره به اینکه به گفته مسئولان، خدمات پس از فروش این شرکت خودرو ساز فقط شامل تعمیرخودروهای فروخته شده است و در بازه زمانی مشخصی به صورت رایگان انجام می گیرد، گفت: همچنان در حال رفت و آمد به مرکز خدمات پس از فروش و نصب نواقص اتومبیل خود هستم که هنوز به نتایجی دست پیدا نکرده ام.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات