توصیه سایپایدک به مالکان خودروهای سواری سایپا:

سازمان خدمات پس از فروش سایپا اعلام کرد: مشتریان خودروهای سواری گروه خودروسازی سایپا در هنگام خرید قطعات یدکی حتما به بسته بندی و آرم و نشان سایپا بر روی قطعات دقت نمایند؛ چراکه نصب قطعات غیر اصلی، بی کیفیت و تقلبی موجود در سطح بازار آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد می نماید.

به گزارش روابط عمومی سایپایدک، قطعات شرکتی سایپا در بسته بندی های مشخص و با قیمت یکسان توسط نمایندگی ها و عاملیت های مجاز فروش قطعات یدکی در سراسر کشور عرضه می گردد.

بسته بندی قطعات سایپا دارای دو رنگ طوسی و نارنجی است که رنگ زمینه طوسی و آرم و نوشته سایپا (SAIPA) به زبان فارسی و انگلیسی و کلمه Genuine Part (قطعات اصلی) بر روی بسته بندی به رنگ نارنجی درج شده است. بسته بندی قطعات یدکی سایپا دارای لیبل و هولوگرام می باشد. در قسمت بالای لیبل آرم سایپا و نوشته فارسی و انگلیسی گروه خودروسازی سایپا (SAIPA GROUP) به صورت شبرنگ و در زمینه آن آرم نوشته سایپا (فارسی و انگلیسی) سایپایدک به صورت پنهان درج شده که در زیر نور فرابنفش (اشعه UV) با جوهر قرمز نمایش داده می شود. هولوگرام با آرم سایپا و نوشته سایپایدک، در گوشه سمت چپ لیبل نصب شده که کلمه Genuine در زمینه آن به صورت پنهان بوده و زیر نور فرابنفش قابل رویت است.

این گزارش می افزاید: تمام قطعات توزیع شده از سوی سایپایدک دارای استاندارد و سطح کیفی مورد تایید خودروساز بوده و مشتریان گرامی می توانند قطعات اصلی را از شبکه توزیع سایپایدک در سراسر کشور با قیمت های یکسان تهیه نموده و در ازای خرید، از فروشنده فاکتور رسمی دریافت نمایند. به منظور اطمینان مشتریان از صحت شبکه توزیع، لیست نمایندگی ها و عاملین فروش قطعات در سایت سایپایدک به نشانی www. saipayadak. org قابل مشاهده می باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات