معاون بازاریابی و فروش سایپاخبر داد:

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از استقبال کم نظیر از جشنواره عید تا عید محصولات گروه خودروسازی سایپا خبر داد و افزود: با ادامه روند ثبت نام در این جشنواره پیش بینی می شود استقبال کم نظیری از این طرح صورت پذیرد.

محمدعلی قادری با بیان این مطلب اظهار داشت: با تسهیلات و تمهیدات صورت گرفته در جشنواره فروش عید تا عید محصولات گروه خودروسازی سایپا تا کنون شمار زیادی از هموطنان در سراسر کشور نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان این جشنواره استقبال کم نظیری از این طرح صورت پذیرد.

وی افزود: در این طرح مشتریان می توانند نسبت به ثبت نام محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا شامل تندر ۹۰، تیبا، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۵۱ (وانت کارا) اقدام کنند. معاون بازاریابی و فروش سایپا در تشریح مزایای جشنواره عید تا عید اذعان داشت: یکی از مزایای شرکت در این جشنواره تخفیف ۱۳ درصدی محصولات است و با تمهیدات صورت گرفته تسهیلاتی را جهت سهولت ثبت نام و خرید با هر توانائی مالی در نظر گرفته شده است تا مشتریان عزیز بتوانند در خرید خودرو خود با مشکل مواجه نشوند.

قادری ادامه داد: خریداران میتوانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی www. saipagroup. ir و نیز شبکه گسترده نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور مراجعه نمایند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات