شرکت عمران شهر پردیس طی اطلاعیه ای با تاکید بر این که ثبت نام مسکن مهر این شهر متوقف شده، اعلام کرد، نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع است.

به گزارش افکارنیوز ، در اطلاعیه شرکت عمران شهر پردیس تاکید شده ثبت نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف و انجام نخواهد شد. لذا از مراجعه برای ثبت نام جداً خودداری شود.

همچنین به دلیل همین تکمیل ظرفیت، متقاضیانی که به هر دلیل (فرم ج) آنها بررسی نشده است؛ اعم از تایید یا رد و به مرحله افتتاح حساب نرسیده اند، فعلاً امکان بررسی فرم (ج) و اختصاص شماره حساب به آنها مقدور نیست.

در بخش دیگری از این اطلاعیه با اشاره به این که نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر ممنوع است، آمده؛ لذا توصیه می شود از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود، خودداری نمایید. بر این اساس هرگونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر، متوجه متقاضی مسکن مهر و خریدار است.

مدیریت شرکت عمران شهر جدید پردیس در بند آخر این اطلاعیه تاکید کرده هرگونه ادعای ثبت نام، تایید فرم (ج) ، افتتاح حساب، تایید شرایط ۵ سال سکونت و… که از سوی بعضی از اشخاص حقیقی یا حقوقی یا واسطه های خرید و فروش، طرح می شود؛ به هیچ وجه صحت ندارد لذا توصیه اکید می شود در این خصوص مراقبت و مواظبت لازم به عمل آید.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات