مدیرعامل شرکت انفورماتیک راهبر گفت: تمام تصمیمات و اجرای آن ها در رابطه با طرح شبنم و ایران کد منوط به دستور کتبی وزیر صنعت، معدن، تجارت است.

به گزارش افکارنیوز ، محمود اعلایی اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن، تجارت در گفت و گو خود با رسانه اعلام کرده اند طرح شبنم و ایران کد باید از فرآیند ثبت سفارش خارج شود اما تا به این لحظه دستور کتبی به این شرکت یا سازمان توسعه تجارت ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: صحبت های وزیر تنها در رابطه با اولویت دهم بوده و منوط به مرحله ثبت سفارش و به دلیل آنکه دستور کتبی ارسال نشده است تغییر رویه ای در کار شبنم و ایران کد صورت نگرفته است.

او یادآور شد: دستور کار شبنم به صورتی بود که قبل از مرحله توزیع کالا برچسب بر آن الصاق می شد اما در چند ماه گذشته هیات دولت دهم مصوب کردند که در فرآیند ثبت سفارش برای کالا طرح شبنم دریافت شود.

اعلایی گفت: تا به این لحظه به دلیل عدم دریافت دستور وزیر اطلاعی از تصمیم وزیر در رابطه با طرح شبنم که آیا این تصمیم برای اولویت دهم است یا تمام اولویت ها اطلاعی در دست نیست.

مدیرعامل شرکت انفورماتیک راهبر در پاسخ به این سوال که گفته می شود چهار اپراتور این طرح به یک اپراتور کاهش یافته است، افزود: در حال حاضر چهار اپراتور به مانند روال سابق به فعالیت خود ادامه می دهند.

او همچنین خاطر نشان کرد: در آخرین جلسه ای که روسای اتحادیه ها با معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا داشتند تنها ۱۵ رییس اتحادیه در آن شرکت کرده اند و فقط دو تا سه نفر از آن ها به طرح شبنم ایراد وارد کرده اند و خواستار آن بودند تا روند حرکتی شبنم کند شود. این در حالی است که اکثر روسای اتحادیه های تهران که در این جلسه حظور داشتند ایراداتی به این طرح وارد کرده بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات