بانک ملی ایران طی شش ماه اول سال جاری به ۲۴ هزار و ۳۵۸ نفر از جوانان کشور، مبلغ ۸۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج و تأمین جهیزیه اعطا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در بخش رفع احتیاجات ضروری هموطنان نیز به ۲۲ هزار و ۹۶۲ نفر از واجدان شرایط، ۳۷۹ میلیارد و ۱۷۱ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت نمود.

لازم به ذکر است تنوع تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به گونه ای است که در بخش تأمین مسکن ۷ هزار و ۱۷۲ نفر از واجدین شرایط مبلغ ۱۳۱ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.

بانک ملی ایران در نیمه اول امسال همچنین به ترتیب ۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال و یک میلیارد و ۱۶۵ ریال به خانواده معظم شهدا و جانبازان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران، به ۱۲۳ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مبلغ ۷ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال نشان از توجه این بانک به اقشار مختلف جامعه دارد.

در مدت مذکور دانشجویان و بیماران نیز از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بی نصیب نبوده و به ترتیب ۴۵۴ فقره تسهیلات دانشجویی به ارزش ۴ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال و ۴ هزار و ۸۲۹ فقره تسهیلات کمک هزینه درمان بیماری به ارزش ۹۱ میلیارد و ۸۰۱ میلیون ریال توسط بانک ملی ایران به این افراد پرداخت شد.

بانک کارگشایی نیز از واحدهای تحت پوشش بانک ملی ایران است و در قبال ترهین طلا، تسهیلات قرض الحسنه ده میلیون ریالی اعطا می کند، در ۶ ماهه نخست امسال به ۲۹۰ هزار و ۸۲ نفر مبلغ یک هزار و ۹۳۱ میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

پرداخت ۸۷۳ میلیارد و ۲۴۲ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی به ۱۰ هزار و ۵۲۲ نفر و ۶۵۸ میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی به ۱۵ هزار و ۴۳۴ نفر از دیگر فعالیت های اعتباری بانک ملی ایران در نیمه نخست امسال بوده است.

گفتنی است در مجموع بانک ملی ایران در ۶ ماه نخست سال ۹۲، در ۱۳ ردیف مختلف از انواع تسهیلات قرض الحسنه ۴۲۵ هزار و ۵۸۷ فقره تسهیلات به ارزش ۶ هزار و ۷۲۷ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات