بانک ملی ایران در راستای گسترش بانکداری الکترونیک و خدمات نوین، با توسعه شبکه پرداخت الکترونیک از طریق خودپردازها و پایانه های فروش (pos) همچنین ارائه سبد متنوعی از محصولات الکترونیکی، نظیر کارت های برداشت، کارت اعتباری، کارت هدیه، بن کارت، سفرکارت، کارت خانواده و… همواره در جلب رضایت مشتریان خود پیش قدم بوده است.

براین اساس بانک ملی ایران با ۶ هزار و ۴۳۴ دستگاه خودپرداز فعال و ۸۰ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۶ تراکنش مالی طی ۳۰ روز منتهی به پایان مرداد ماه ۹۲ به مشتریان خدمت ارائه نموده است.

همچنین پایانه های فروش (pos) بانک ملی ایران نصب شده در مراکز فروشگاهی با فراوانی ۴۷۴ هزار و ۸۳۷ دستگاه، ۳۹ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۳۵۸ تراکنش مالی طی مرداد ماه ۹۲ داشته اند.

گفتنی است در جشنواره «عید تا عید» (قربان تا غدیر) شرکت داده ورزی سداد که از تاریخ ۲۶ شهریور تا اول آبان امسال برگزار شد به پذیرندگان فعال پایانه های فروش که بیشترین تراکنش مالی را داشتند جوایز ویژه و ارزنده ای نظیر خودروی نیسان تیانا، مگان، پژو پارس، پراید، تلویزیون و ده ها جایزه ارزنده دیگر در نظر گرفته بود که در ایام عید سعید غدیر خم به برندگان اهدا شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات