در سیزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران که با حضور بزرگان این رشته علمی از اروپا و آمریکا و با سخنرانی چند تن از بزرگان و اساتید بنام عرصه پریودنتولوژی و ایمپلنت، از تاریخ ۷ الی ۱۰ آبان ماه در هتل المپیک برگزار شد، بانک پارسیان به عنوان تنها بانک و نهادمالی حامی این کنگره حضوری چشم گیر یافت و لوح و تندیس این انجمن به بانک پارسیان اهدا شد.

گروه مالی پارسیان متشکل از بانک پارسیان، شرکت های بیمه، تجارت الکترونیک و بیمه امین پارسیان نیز در این همایش حضور و اقدام به ارایه خدمات و دستاوردهای خود در نمایشگاه، جانبی کنگره کردند. کارشناسان شرکت های تابعه در غرفه تخصصی این بانک، به معرفی خدمات متنوع و جدید شرکت متبوعشان برای بازدیدکنندگان پرداختند.

همچنین در نمایشگاه تخصصی یادشده، لوح سپاس دیگری از سوی دبیر کنگره و رییس انجمن علمی پریودنتولوژی ایران به گروه مالی پارسیان اهدا شد.

انجمن علمی پریودنتولوژی ایران به همت پیشکسوتان این عرصه از علم دندانپزشکی در سال ۱۳۷۹ پایه گذاری شد. این انجمن یک انجمن کاملا علمی و NGO بوده که صرفا از طریق کمک اعضا آن یعنی متخصصین جراحی و بیماریهای لثه حمایت می شود و طی این سال ها خدمات ارزنده ای به جامعه پزشکی و متخصصین این رشته ارایه شده است.

به گفته آقای دکتر هوشمند، رییس انجمن علمی پریودنتولوژی ایران، انجمن های علمی جایگاه ویژه ای در توسعه علم داشته و از طرفی می توانند به عنوان ناظر عمل کنند. این انجمن همواره سعی داشته است که در حوزه های مرتبط همکاری و مشارکت تمامی همکاران محترم را جلب کرده و از توان جمعی بهره مند شود چرا که یکی از چالشها و کمبود های مدیریتی در نظام سلامت عدم عنایت به این توان بسیار بالای کارشناسی و سیاستگذاری در برنامه های کلان اجرایی است و این مقوله یکی از ضمانت های اساسی و مهم در دستیابی به چشم انداز ۲۰ ساله نظام سلامت در کشور است.

آقای دکتر یعقوبی، رییس سیزدهمین همایش انجمن علمی پریودنتولوژی ایران نیز اهتمام علمی کنگره را در مسیر به روزرسانی و تکامل علم و هنر پریودنتولوژی و درمان های مبتنی برایمپلنتز دانست و چالش هایی را که در زمینه علوم پایه و درمان های پریودنتال و ایمپلنت های مطرح است را در بالاترین سطوح علمی مورد بررسی قرار داده و برای نیل به این هدف، از بزرگان و پیشگامان این عرصه در داخل و خارج کشور دعوت به عمل آورده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات