وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره بدهی دولت به صندوق های بیمه ای گفت: دولت ۶۰هزار میلیارد تومان به این صندوق ها بدهکار است، این در حالی است که در ابتدای ورود ما به این وزارتخانه عنوان شد که بدهی ها صفر شده در صورتی که این طور نبود.

به گزارش افکارنیوز ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ادغام صندوق های بیمه ای از اولویت های این وزارتخانه است، گفت: برای رسیدن به این هدف ابتدا باید صندوق ها را ارتقا داد و زیرساخت های لازم را نیز فراهم کرد.


علی ربیعی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه هم اکنون وزارتخانه های بهداشت و رفاه برای اجرایی شدن برنامه های مشترک صددرصد هماهنگ هستند، افزود: برای ادغام صندوق های بیمه ای نباید این صندوق ها را دچار مشکل کرد.


وی ایجاد زیرساخت های لازم برای ادغام صندوق ها را بسیار ضروری دانست.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از راههای ارتقای صندوق های بیمه ای را الکترونیکی کردن نظام سلامت اعلام کرد و گفت: با الکترونیکی کردن نظام سلامت، مشکل هم پوشانی بیمه ای برطرف می شود.
ربیعی با بیان اینکه وضع بیمه ای کشور به یک باره اصلاح نمی شود، زمان منطقی برای این مهم را یک دوره ۵ساله دانست و افزود: دولت در این مدت برنامه های خاصی را اجرا می کند.


وی گفت: البته تاکنون نیز در خصوص بدهی های تأمین اجتماعی به مراکز درمانی و داروخانه ها اقداماتی انجام شده است، طوری که با تشکیل شورای عالی بیمه نیز تا حدی توانسته ایم تصمیمات قابل قبولی برای رفع مشکلات نظام بیمه ای اتخاذ کنیم.


ربیعی در خصوص نظارت مجلس نیز گفت: ما نظارت مجلس را موهبت می دانیم و از رسانه ها نیز می خواهیم که همچنان بر عملکرد ما نظارت کنند و به هر رسانه ای که نقد خوبی ارائه دهد و باعث ارتقای عملکرد ما شود از هزینه شخصی خود پاداش خواهم داد.

ربیعی در خصوص بدهی دولت به صندوق های بیمه ای نیز گفت: دولت ۶۰ هزار میلیارد تومان به این صندوق ها بدهکار است و این در حالی است که در ابتدای ورود ما به این وزارتخانه عنوان شد که بدهی ها صفر شده در صورتی که این گونه نبوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۶ هزار میلیارد تومان از اموال ما فروخته شده است و به ازای آن چک داده ایم اما تاکنون حتی یک ریال نیز به ما پرداخت نشده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات