نوبخت اعلام کرد

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور از تقدیم لایحه بودجه ۱۳۹۳ تا ۱۵ آذرماه و همچنین پیش بینی نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها در لایحه بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، محمد باقر نوبخت در حاشیه پنجمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی در مورد زمان ارائه لایحه بودجه به مجلس اظهار کرد: دولت لایحه بودجه ۱۳۹۳ را تا ۱۵ آذر ماه به مجلس تقدیم خواهد کرد.

وی همچنین در مورد چگونگی ادامه اجرای هدفمندی یارانه ها نیز گفت: پیش بینی های لازم در این مورد نیز در بودجه ۱۳۹۳ دیده شده است.

نوبخت افزود: برنامه های دولت برای هدفمندی یارانه ها در کنفرانس مطبوعاتی فردا چهارشنبه تشریح خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در مورد برنامه های دولت یازدهم برای توسعه منابع انسانی توضیح داد: از نظر توسعه منابع انسانی ایران در رده بندی بین کشورهای جهان در رده بالایی قرار دارد بنابراین جایگاه کشور ما در عرصه های جهانی و توسعه انسانی مطلوب است.

نوبخت با بیان اینکه شکل گیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی گامی در راستای ارتقای منابع انسانی خواهد بود بیان کرد: با وجود اینکه اکنون دو حوزه معاونت برنامه ریزی و معاونت توسعه در مسیر ارتقای منابع انسانی حرکت می کنند، اما تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی که بنا بر تاکید رییس جمهور انجام می شود، در راستای تشکیل سازمان و نهادی چابک و هم سو برای توسعه منابع انسانی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات