شرکت موتورولا و ۳D Systems از آغاز همکاری های جدیدی خبر داده اند تا بر اساس آن نخستین گوشی هوشمند جهان با قابلیت جداسازی آسان بخش های مختلف را تولید کنند.

به گزارش افکارنیوز ، شرکت موتورولا ماه گذشته از طرح ویژه ای برای ساخت یک گوشی هوشمند متفاوت موسوم به Project Ara خبر داد و از همان زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت. این گوشی هوشمند به گونه ای طراحی شد که کاربر می توانست همه بخش های آن را به راحتی از بدنه جدا کند و سیستم پیشرفته تر را جایگزین آن نماید.

اما هم اکنون ساخت این گوشی هوشمند رویایی به حقیقت نزدیکتر شده است و دو شرکت موتورولا و ۳D Systems از آغاز همکاری های جدیدی خبر داده اند تا بر اساس آن نخستین گوشی هوشمند جهان با قابلیت جداسازی آسان بخش های مختلف را تولید کنند.

این دو شرکت همکاری های نزدیک خود را با یکدیگر آغاز می کنند تا پلتفورم مخصوص چاپگرهای سه بعدی را ارایه دهند و بتوانند از این طریق گوشی مورد نظر خود را تولید کنند.

این همکاری ها به موتورولا و ۳D Systems امکان می دهد تا در ساخت گوشی یاد شده بتوانند استفاده از مواد جدید را تجربه کنند و روش های نوین ساخت گوشی را مورد بررسی قرار دهند.

اگر فرآیند طراحی و تولید این گوشی هوشمند با موفقیت به جلو هدایت شود، شرکت ۳D Systems به شریک انحصاری موتورولا در این زمینه تبدیل خواهد شد. این شرکت بخش های داخلی و ماژول های گوشی هوشمند را تولید می کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات