نسخه نهایی گزارش ۱۰۰ روزه اقتصادی رئیس جمهور احتمالاً از زیر دست محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور و علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم گذشته است.

به گزارش افکارنیوز ، با پایان ۱۰۰ روز اول دولت یازدهم فردا شب (سه شنبه پنجم آذرماه) رئیس جمهور گزارشی که از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید قولش را به مردم داده و تأکید کرده بود این گزارش ها در دوره های ۱۰۰ روزه ادامه پیدا می کند را با مردم در میان خواهد گذاشت.

وزرای کابینه یازدهم نیز از هفته قبل و در آستانه پایان ۱۰۰ روز نخست دولت تدبیر و امید گزارش های خود را در این مدت به رئیس جمهور تقدیم کردند و گزارش نهایی که قرار است فرداشب توسط رئیس جمهور قرائت شود جمع بندی این گزارش هاست.

اما اینکه چه کسی ویرایش نهایی گزارش ۱۰۰ روزه اقتصادی را انجام داده سوالی است که چند جواب بیشتر ندارد چراکه از بین افراد حاضر در تیم روحانی اسامی چند تن از مردان اقتصادی بیشتر از دیگران مشهود است و در برخی موارد تعدادی بعنوان مدیر اقتصادی دولت نیز مطرح هستند.

شنیده ها حاکی است که نسخه نهایی گزارش ۱۰۰ روزه اقتصادی از زیر دست محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور و علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم گذشته است.

البته احتمال قوی تر این است که محمد نهاوندیان به تنهایی این گزارش را آماده کرده است و احتمال دیگری هم مطرح شده که محمود باقر نوبخت ویرایش نسخه نهایی را برعهده داشته است. در عین حال همانطور که در بالا گفته شد یکی از احتمال های مطرح نیز نگارش این گزارش توسط ۳ مرد اقتصادی دولت روحانی است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات