قائم مقام مدیرعامل سایپایدک:

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک از آمادگی کامل این شرکت برای تعویض کاتالیست و کنیستر خودروهای تولید سایپا خبر داد و گفت: کاتالیست و کنیستر خودروها جزو قطعات مصرفی محسوب می شوند و برای تعویض آن هیچ مشکلی نداریم.

به گزارش روابط عمومی سایپایدک، بهزاد پناهی با بیان این مطلب اظهار داشت: تمام خودروهایی که به قطعات کاتالیست و کنیستر مجهز هستند باید پس از پیمودن مسافت مشخص شده در دفترچه راهنمای خودرو جهت تعویض آن به نمایندگی های مجاز سایپا مراجعه نمایند.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی هایی که خودروساز در هنگام فروش خودرو در قالب دفترچه راهنما به خریدار انجام می دهد، به صراحت اعلام شده که پس از پیمودن مسافت های مشخص شده، کدام قطعات باید تعویض شوند و لذا مالک محترم خودرو باید به منظور انجام سرویس های دوره ای و تعویض قطعات کاتالیست و کنیستر به نمایندگی ها مراجعه نماید.

پناهی افزود: مشکلی از بابت تامین قطعات کاتالیست و کنیستر وجود ندارد و این قطعات به میزان کافی در دسترس نمایندگی های گروه سایپا قرار دارند.

قائم مقام مدیرعامل سایپایدک اظهار داشت: الزام خودروها به تعویض این قطعات باید از طریق معاینات فنی ادواری خودرو انجام گیرد و سایپا یدک این آمادگی را دارد تا پاسخگوی نیاز مشتری در خصوص تعویض کاتالیست و کنیستر خودروها باشد. وی در ادامه از نهادها و سازمان های ذیربط و اصحاب رسانه خواست تا با فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی مالکین خودرو و شرح مزایای تعویض کاتالیست و کنیستر خودرو و معاینه فنی بموقع ضمن ارتقاء عملکرد خودروی خود، نقش موثرتری در کاهش آلایندگی هوا داشته باشند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات