در پی لغو تحریم واردات قطعات هواپیماهای مسافری، مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور گفت: قطعا با کاهش نرخ قطعات هواپیما و هزینه تعمیر و نگهداری آن ها در نهایت کاهش نرخ بلیت هواپیما را می توان شاهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، سیروس باهری اظهار کرد: با لغو تحریم واردات قطعات هواپیما طبیعی است مسائل و مشکلات بانکی نیز در مراحل بعدی برطرف و سوخت گیری از اروپا نیز ارزان تر می شود و به دنبال آن کاهش هزینه در بخش های مختلف را خواهیم داشت.


وی با بیان اینکه توافقات در ژنو موجب شفاف سازی و رقابت در محیطی مناسب تر در همه حوزه ها از جمله صنعت حمل و نقل هوایی می شود، افزود: شرکت های هواپیمایی ناگزیر هستند سیاستی دنبال کنند که هزینه های جاری آنها کاهش یابد که لغو تحریم ها فرصتی مهم در این زمینه محسوب می شود.


مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور تاکید کرد: با لغو گام به گام تحریم ها، ایرلاین ها در شرایط آزاد و بدون استرس فعالیت می کنند و در نهایت بحث نوسازی ناوگان را نیز شاهد خواهیم داشت.


به گفته باهری با توجه به لغو تحریم واردات قطعات هواپیماهای مسافری می توان تعداد پروازها را افزایش داد و افزایش مسیرهای پروازی را انتظار داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات