شرکت کنندگان و بازدیدکننگان این نمایشگاه در حال حاضر به سرعت خود را برای گرفتن ویزا به کنسولگری ایران رسانده اند.

گروه بین الملل: با توافق هسته ای ایران و ۶کشور جهان، راه برای صنایع اتومبیل سازی دنیا به منظور شرکت در هشتمین نمایشگاه قطعات خودروسازی که از تاریخ ۲۷نوامبر در تهران برگزار می شود بازتر شده است. شرکت کنندگان و بازدیدکننگان این نمایشگاه در حال حاضر به سرعت خود را برای گرفتن ویزا به کنسولگری ایران رسانده اند. تحریم علیه صنایع خودروسازی ایران از روز یکشنبه به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش افکارنیوز ، لوموند می نویسد: هیات  خودروسازان فرانسوی مشاتاقانه در انتظار این نمایشگاه هستند. پژو و رنو تا قبل از ترک ایران در سال ۲۰۱۲،۶۰۰هزار دستگاه خودرو در ایران تولید می کردند. تولیدکنندگان ایرانی نیز پس از ترک آنها، به محصولات بی کیفیت روسی، چین و ترکیه روی آوردند.

میشل ماکینسکی مسوول تدریس مسایل ایران در مدرسه تجاری فرانسه در حضور مدف، سفیر فرانسه به شدت تاکید می کند که» ما باید به (ایران) برویم و متحد شویم، رقبای ما در حال حاضر در ایران هستند. » . مدف خود را برای ماموریت خود در ایران که از ژانویه۲۰۱۴ آغاز می شود، آماده می کند.

تصویر فاجعه بار فرانسه
خاویر هوزل، از مدیران باسابقه نفتی و معامله گران خبره با ایران، اعتراف می کند: «خشم بسیار زیادی از فرانسه وجود دارد. تصویر ما فاجعه بار است. »

تلاش فابیوس برای خارج کردن معاملات هسته ای ایران، در آخرین قسمت از یک درام اقتصادی به معنای سقوط رابطه تجاری ایران و فرانسه است.

هوزل می گوید: از یک طرف آمریکایی ها آماده اند. آلمان ها هوشمندانه خود را برای بازگشت به ایران آماده می کنند. ایران نیز دیگر غیرفعال باقی نمی ماند. آنها به قدرت اسیا تبدیل می شوند و توسعه را انتخاب کرده اند. اما فرانسه فهمیده است که آنها قابل شکار شدن نیستند و جای خود را از دست خواهد داد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات