اگر می خواهید با تلفن های همراهی که رکورد دار قیمت هستند آشنا شوید با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش افکارنیوز ، در ادامه مطلب تصاویر و قیمت پنج تلفن همراه گرانقیمت جهان را می توانید مشاهده کنید.
۱- آیفون ۱۵ میلیون دلاری!


رکورددار تلفن های همراه گرانقیمت در جهان آیفون ۵ الماس (iPhone ۵ Diamond)  می باشد. تنها تفاوت این تلفن همراه با مدل عادی خود به کارگیری صدها قطعه الماس در آن می باشد. قیمت این آیفون ۱۵.۳ میلیون دلار می باشد.
۲- سه میلیون دلار برای یک آیفون قدیمی

شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی دیگر از تلفن های همراه گرانقیمت دنیا مدل قدیمی آیفون می باشد. این محصول iPhone ۳GS است. الماس های به کار رفته در این تلفن همراه قیمت آن را به ۳.۲ میلیون دلار رسانده است.
۲- N۹۵ که بیش از یک میلیون دلار ارزش دارد !


تلفن همراه نوکیا با نام N۹۵ را به خاطر دارید؟ حتما فکر می کنید در بازار تلفن های همراه جدید این محصول دیگر ارزشی ندارد. اما یک مدل خاص از N۹۵ با قاب پوشیده شده از الماس ۱.۳ میلیون دلار قیمت دارد.
۴- تلفن همراه دوسیمکارت یک میلیون دلاری!


خیلی ها به دنبال یک تلفن همراه دوسیمکارت هستند، تلفن همراه GoldVish که می توانید از دوسیمکارت پشتیبانی کند یک میلیون دلار قیمت دارد. البته این قیمت به علت طراحی متفاوت و جواهرات به کار رفته در این تلفن همراه است.
۵- یادگاری ۳۰۰ هزار دلاری   سونی اریکسون


برندی با نام سونی اریکسون دیگر وجود ندارد، اما یکی از یادگاری های گرانقیمت این برند Sony Ericsson Black Diamond می باشد. تیتانیوم و دیگر جواهرات به کار رفته در این تلفن همراه قیمت آن را تا ۳۰۰ هزار دلار بالا برده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات