وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه خدمات پس از فروش بخشی از تولید است، گفت: متأسفانه اغلب واگذاری های اخیر دردسر دارد و دچار مشکلاتی نظیر مشکلات بانکی است.

به گزارش افکارنیوز ، محمدرضا نعمت زاده در مراسم آغاز به کار دومین نمایشگاه خدمات پس از فروش اظهار داشت: اگر به چرخه تولید تا مصرف و فرایندی که در آن شکل می گیرد توجه داشته باشیم، هر کدام از حلقه های این زنجیره در صورتی به هم متصل هستند که حلقه خدمات پس از فروش در آنها وجود داشته باشد.

وی افزود: اگر به قبل از تولید برگردیم باید در بازرسی و بررسی مواد اولیه تولید فرایندی مثل خدمات پس از فروش هم داشته باشیم که در این شرایط به کیفیت محصولات رسیدگی شود.

وزیر صنعت با تأکید بر اینکه رضایت مشتری یک اصل است، اظهار داشت: همواره حق باید با مشتری باشد و این نه در گفتار بلکه در عمل باید انجام شود. باید بپذیریم که خدمات پس از فروش بخشی از تولید است و چیزی جدا از تولید نیست.

نعمت زاده گفت: وقتی از رئیس سازمان حمایت پرسیدم از سه شرکت برتر در خدمات پس از فروش چند شرکت ایرانی است، گفت یک شرکت اوقاتم تلخ شد. معتقدم که شرکت های ایرانی هم در خدمات پس از فروش پیشرو باشند و رتبه های بالا داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر صنعتی که واگذار می شود باید تا یک سال در کنارش باشیم تا اگر مشکلاتی داشته باشند، مشکلات را رفع رجوع کنیم تا زمین نخورد اما متأسفانه اغلب واگذاری های اخیر دردسر دارد و دچار مشکلاتی نظیر مشکلات بانکی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در واگذاری ها باید اهلیت رعایت شود، گفت: نباید در فرایند واگذاری کسی که پول بیشتری می دهد برنده واگذاری باشد بلکه باید اهلیت طرف مقابل نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: خدمات پس از فروش بخشی از هر فرایندی است که در فرایند تجاری هم نقش بسیار مهمی دارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات