عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس خبر داد؛

با توجه به فسادی که در این شرکت ها صورت گرفته است ما این تحقیق و تفحص را شروع کرده و تا نتیجه نهایی ادامه می دهیم.

گروه اقتصادی - نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی به افکارنیوز گفت: در رابطه با بحث مسکن مهر متاسفانه آن مواردی که باید رعایت شود نشده است و کنترل و نظارتی نیز وجود نداشته و آن چیزی را که تعهد کرده اند در اختیار مردم قرار نداده اند.

به گزارش افکارنیوز ؛ سید سعید زمانیان در ادامه اظهار داشت: در بعضی از شرکت ها و عواملی که در این شرکت ها فعالیت داشته اند و کسانی که انبوه ساز بودند تعهدات لازم را نسبت به مردم انجام نداده اند و در بعضی از مسکنهای ساخته شده حتی آب و برق هم وجود ندارد.

زمانیان تصریح کرد: آن چیزی در بحث سخت افزاری و نرم افزاری باید در ارتباط با مسکن مهر انجام شود انجام نشده است و اکثر افرادی که باید با ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان صاحب خانه می شدند امروز حتی ۶۰ الی ۷۰ میلیون هم پرداخت کرده اند و هنوز صاحب خانه نشده اند.

وی با بیان اینکه در مرحله ابتدایی نزدیک به ۲۰ محور را برای این تحقیق و تفحص آماده داریم گفت: بعضی از افراد تقزیبا چندین برابر قیمت را برای خانه دار شدن به این شرکت ها پرداخت کرده اند و بعضی افراد نیز چون پولی برای ادامه ساخت نداشته اند مسکن خود را واگذار کرده اند که ما به التفاوتی هم به آن ها پرداخت نشده است و حتی برخی از ساکنین با توجه به اینکه سازه تمام شده است در بحث سیستم داخلی همانند پکیج و شوفاژو آسانسور دجار مشکلات اساسی هستند.

زمانیان با بیان اینکه بسیاری از این شرکت ها پول چندبرابری را از مردم دریافت کرده اند اما به تعهداتشان عمل نکرده اند گفت: در واقع با توجه به فسادی که در این شرکت ها صورت گرفته است ما این تحقیق و تفحص را شروع کرده و تا نتیجه نهایی ادامه می دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال حاضر در مرحله آماده سازی این طرح برای امضا نمایندگان هستیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات