چرا خریداران هنوز به بازار کامپیوتر بی اعتمادند

به گزارش افکارنیوز ، اگر چه طی ماه های گذشته فعالان بازار از کاهش شدید تقاضا برای انواع لپ تاپ در بازار خبر دادند، اما گویا طی هفته های گذشته و در پی کاهش تقریبی قیمت ها در بازار این کالا میزان تقاضا تا حدودی افزایش یافته است.

این درحالی است که بنا بر خبرهای رسیده، برخی از کسبه تمایلی به عرضه کالاها نداشته و به خریداران اعلام کرده اند، طی ماه آینده با برگزاری جشنواره فروش زمستانه کالاها با قیمت کمتر به بازار عرضه خواهند شد. اما با این حال خریداران توجهی به چنین جشنواره ای نشان نداده و ترجیح داده اند هم اکنون خرید خود را انجام دهند. به گفته فعالان بازار، این موضوع به دلیل این است که خریداران اعتمادی به شرایط بازار نداشته و این احتمال را می دهند در ماه های بعد قیمت ها افزایش یابد.

 فعالان بازار همچنین با توجه به این موضوع که رشد تقاضا به دلیل کاهش قیمت و از سویی نزدیک شدن به بازار شب عید صورت گرفته است به «دنیای اقتصاد» گفتند: در هفته های آینده بازار این کالا رونق بیشتری را تجربه خواهد کرد.

به گفته آنها، موضوع جالبی که در بازار لپ تاپ مشاهده می شود این است که بر خلاف گذشته که لپ تاپ های ارزان قیمت در بازار محبوب بودند، اینک اکثر خریداران به دنبال دستگاه های باقابلیت در رده میان قیمت ها هستند. به عبارتی کانفیگ برای مصرف کننده اهمیت بسیار زیادی یافته است و فاکتور قیمت در درجه اهمیت بعدی قرار دارد.


در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات