با تأمین برنج، روغن و مرغ، برنامه اجرایی دولت برای عرضه ۲ سبد کالایی به مشمولان آغاز شد.

به گزارش افکارنیوز ، عرضه سبد کالایی به اقشار هدف رویه ای است که از سال های گذشته محور فعالیت دولت برای حمایت از برخی اقشار آسیب پذیر بوده است اما همواره تأخیر در تأمین و عرضه این سبد و تغییر اقلام آن موجب گلایه مشمولان بوده است. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تأمین گوشت مرغ، برنج و روغن مشمول سبد کالایی خبرداد و به خبرنگار ما گفت:

تأمین بخشی از اقلام مشمول سبد کالایی کارمندان دولت به شرکت بازرگانی دولتی سپرده شده که مشکلی در تأمین این اقلام شامل برنج، گوشت مرغ و روغن وجود ندارد. عباس قبادی با بیان اینکه تا کنون تأمین این ۳ قلم کالا در چارچوب سبد کالایی قطعی و به این سازمان تکلیف شده است، تصریح کرد:

روغن، مرغ و برنج مشمول سبد کالایی ازمحل ذخایر کالایی که در اختیار شرکت بازرگانی دولتی است تأمین خواهد شد چرا که اکنون موجودی مناسبی از این ۳ قلم کالا در اختیار داریم. با وجود این، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران بر نهایی نشدن اقلام مشمول این سبد تأکید کرد و افزود: هنوز فهرست اقلام این سبد و میزان اعتبارات مورد نیاز آن به طور قطعی ابلاغ نشده، مسئولان بازرگانی داخلی بیشتر در جریان موضوع قرار دارند اما از نظر تأمین این اقلام مشکلی وجود ندارد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات