عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کم توجهی به روستا ها و عدم ارائه خدمات لازم به روستائیان مهاجرت دوباره به کلانشهرها را تشدید و معضلات اجتماعی ایجاد می کند.

به گزارش افکارنیوز ، غلامحسین شیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به ویژگی لایحه بودجه سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: لایحه بودجه سال ۹۳ به در زمان مقرر به مجلس ارائه شد و به صورت واقع بینانه تنظیم شده است.

وی افزود: در لایحه بودجه سال ۹۳ به مناطق روستایی کم توجهی شده است، در حالی که سنگ بنای تمدن از روستاها گذاشته شده و کشور از طریق روستاها به خودکفایی می رسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: امروز اگر به روستاییان خدمات لازم را ارائه نکنیم، ممکن است مهاجرت به کلانشهرها دوباره تشدید شود که این موضوع مشکلات اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

شیری در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده در لایحه بودجه ۹۳ به طرح هدفمندی یارانه گفت: مرحله اول به همین شکل انجام و پرداخت خواهد شد و مرحله دوم باید در یک طرح و لایحه جدید مورد بررسی و توافق مجلس قرار گیرد که هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: لایحه در مورد طرح هدفمندی یارانه چه مشترک و چه جدا از لایحه بودجه سال ۹۳ ارائه شود، فرقی ندارد، مهم این است که به مردم چه می دهیم و چه می گیریم، اگر بین این دو تعادل و توازن برقرار شود، هیچ ایرادی ندارد و اگر کار کنیم که روز به روز فقرا فقیرتر و اغنیا ثروتمند تر شوند، این قابل بحث است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات