با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس صورت گرفت

خط تولید سه محصول جدید ایران خودرو دیزل با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افتتاح شد.

به گزارش ایکوپرس، تولید وانت پیکاپ دو کابین، کشنده A۷ و کامیون آریا در شرکت ایران خودرو دیزل بعدازظهر چهارشنبه با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، جمعی از مدیران ارشد وزارت صنعت معدن و تجارت، مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو آغاز شد.

در مراسم آغاز بهره برداری از این خطوط تولید، ابتدا مهندس مهدی یونسیان، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل و سپس مهندس رضا رحمانی، رئیس کمیسیون صنایع سخنرانی کردند و سپس سه خط تولید محصولات تجاری گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.

براساس این گزارش پیکاپ جدید ایران خودرو دیزل از استاندارد سطح آلایندگی یورو ۴ برخوردار است. این خودرو که در دو تیپ دیزلی و بنزینی به بازار عرضه خواهد شد، با بهره گیری از موتور ۲۸۰۰ سی. سی پر قدرت ۱۶۴ اسب بخاری در تیپ دیزلی و موتور ۲۴۰۰ سی سی ۱۳۸ اسب بخاری در تیپ بنزینی، از قابلیت چهار چرخ محرک نیز برخوردار است.

پیکاپ ایران خودرو دیزل از سیستم ترمز دو مداره هیدرولیک برخوردار و به سیستم های ترمز EBD و ABS مجهز است.

کامیون کشنده A۷ نیز برترین فناوری های روز دنیا و استاندارد سطح آلایندگی یورو ۴ را در اختیار دارد. این کشنده علاوه بر ظاهری زیبا، دارای موتوری قدرتمند با توان ۴۲۰ اسب بخار و سیستم سوخت رسانی پیشرفته Common Rail است.

کامیون «آریا» نیز در دو تیپ باری و کمپرسی تولید و روانه بازار خواهد شد. قدرت موتور کامیون آریا ۲۲۰ اسب بخار با حجم موتور ۱۱.۶ لیتر است که به سیستم تعلیق پیشرفته نیز مجهز است. میزان ساخت داخل کامیون آریا ۷۰ درصد است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات