امروز شنبه مردم در تدارک مهمانی و تهیه میوه برای شب یلدا هستند.

به گزارش افکارنیوز ، اگر امروز در سطح شهر به رفت وآمد مردم دقت کنیم در می یابیم اکثر مردم به واحد های میوه فروشی مراجعه کرده و با در دست داشتن کیسه های میوه در حال حرکت هستند.

در چند روز گذشته خبرگان این صنف پیش بینی کرده اند برخی از اقلام میوه دچار افزایش قیمت خواهد شد، اما به گفته ی میوه فروشان سطح شهر افزایش قیمت مانند سال های گذشته نبوده است.

در حال حاضر در مرکز شهر آناناس که بیشتر برای تزیین سبد های گل مورد استفاده قرار می گیرد دانه ای ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان، انار کیلویی ۶۰۰۰ تومان، پرتقال کیلویی۲۵۰۰ تومان، نارنگی کیلویی ۴۰۰۰ تومان، کیوی کیلویی ۴۰۰۰ تومان، موز کیلویی ۵۰۰۰ تومان، خیار کیلویی ۴۰۰۰ تومان و هندوانه شب یلدا کیلویی ۱۲۰۰ تومان به فروش می رسد.

قیمت میوه در میادین تره بار

بنا بر فاکتورهای رسمی و غیررسمی خرید میوه فروشان از میادین، قیمت هر دانه آناناس در سطح میدان ۲۲ هزار تومان، هر کیلو انار ۴۰۰۰ تومان، پرتقال ۲۰۰۰ تومان، کیوی ۳۰۰۰ تومان، موز ۴۰۰۰ تومان، خیار ۳۰۰۰ تومان و هندوانه کیلویی ۸۰۰ تومان عرضه می شود.

با توجه به قیمت روزهای گذشته و امروز متوجه می شویم که قیمت موز و خیار به شدت افزایش یافته است زیرا قیمت موز در چند روز گذشته کیلویی ۲۸۰۰ تومان بود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات