معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده سهمیه بندی و کوپنی کردن کالاها را رد کرد و گفت: کوپنی کردن و سهمیه بندی برای زمانی است که کشور در بحرانی مانند جنگ قرار دارد درحالی که خوشبختانه این شرایط در کشور وجود ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، حسن یونس سینکی با بیان اینکه «باید با تصمیم‎سازی‎ها نقش دلال‎ها را کم کنیم» گفت: در چند سال گذشته دولت از یک طرف ۵۰۰هزار میلیارد تومان نقدینگی در بازار ریخته بود و از سویی سرمایه در گردش بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکل مواجه شده بود. معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از مشکلات حوزه نمایشگاهی کشور را نبود مکان ثابت دانست و افزود: در حوزه نمایشگاه های بهاره و فصلی نیازمند بازنگری جدی هستیم.

سینکی با اشاره به اینکه در حوزه نمایشگاه ها کارهایی انجام شده است، گفت: یکی از سیاست های اصلی مکان‎یابی مناسب اقتصادی برای برگزاری نمایشگاه‎ها در مراکز استان‎ها و شهرستان‎های بزرگ است. وی تصریح کرد: نمایشگاه‎ها در بهسازی نظام تولید و توزیع باید دارای مکان‎های ثابتی باشند تا رفاه مراجعه کننده‎ها را در نظر گرفته باشند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اجرای طرح خرید میوه شب عید کشور گفت: در طرح خرید سیب و پرتقال کل عدد ابلاغی به استان‎ها خریداری و ذخیره می‎شود و نرخ گذاری مناسب با زمان عرضه نیز رعایت خواهد شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات