رئیس سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

رئیس سازمان ملی زمین و مسکن گفت: دولت در حال شناسایی دهک های نیازمند مسکن بوده و جزئیات طرح مسکن اجتماعی به محض شناسایی دهک های نیازمند مسکن اعلام می شود.

به گزارش افکارنیوز ، سید محمد پژمان در مراسم افتتاحیه پروژه ۲۴۰ واحدی مهر شاهد استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر سازمان ملی زمین و مسکن و دولت در حال شناسایی دهک های نیازمند مسکن هستند و نتایج آن ظرف چند ماه آینده حاصل خواهد شد.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از اقتصاد کشورمربوط به بخش مسکن است، بیان کرد: دولت باید برای این بخش مهم اقتصادی برنامه داشته باشد و این برنامه نه تنها برای اقشار کم درآمد بلکه باید برای همه بخش های اقتصادی باشد.

وی افزود: هم اکنون اصل موضوع سازمان ملی زمین و مسکن تامین مسکن از سوی دولت برای افراد کم درآمد است که در حال حاضر در حال مطالعه طرح جامع مسکن هستیم.

پژمان یادآورشد: دهک های پایین جامعه برای امرار معاش نیازمند کمک و پوشش نهادهای اداری هستند که دولت باید موظف به عرضه زمین رایگان و تسهیلات ارزان قیمت برای این گروه ها است.

وی اضافه کرد: انتظار ما همکاری بیشتر دستگاه های ذیربط در رابطه با مساکن مهر است چراکه بدون همکاری، این امر تحقق نخواهد یافت.

پژمان درپایان خاطرنشان ساخت: امید واریم این خانه ها، خانه های دلخواه وآسایش مردم باشد و بتوانند در این مساکن فرزندان لایقی تحویل جامعه دهند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات