در اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران، همراه اول «تندیس حقوق برند» را دریافت کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین کنفرانس تخصصی حقوق برند در ایران روز پنج شنبه ۵ دی ماه به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس تخصصی حقوق برند و با حضور دکتر غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، حسن کاظمی قمی مشاور اقتصادی وزارت امور خارجه و جمعی از اساتید و کارشناسان در مرکز همایش های بین المللی نیایش برگزار شد.

در این کنفرانس یک روزه که با هدف ایجاد ساختار اقتصاد رقابتی سالم و تشویق صاحبان برند برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برتر، تبیین نقش اساسی و تعیین کننده برند در رشد و نوآوری و سودآوری و ادامه حیات اقتصادی بنگاهها برگزار شد، از برندهای برگزیده تقدیر به عمل آمد.

این گزارش می افزاید: در مراسم مذکور دکتر غلامرضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حفظ ارزش برند گفت: برند و نشان های تجاری باید بتوانند قابلیت اجاره و هم قابلیت معامله را در بازار بورس داشته باشند.

برگزاری پانل های تخصصی و کارگاههای آموزشی از دیگر برنامه های این کنفرانس تخصصی برند بود. در این مراسم پس از ارزیابی های بعمل آمده، همراه اول به دلیل فعالیت¬ های گسترده در حوزه برند و نیز حمایت از حقوق برندهای ایرانی، تندیس حقوق برند را دریافت کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات