به دلیل عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل، ارتباط تلفنی مشترکان در ۱۱ مرکز مخابراتی از ۱۵ دی ماه به مدت ۳ روز با اختلال همراه است.

به گزارش افکارنیوز ، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های ۳۳۷۴ الی ۳۳۷۷ و ۳۳۳۷ الی ۳۳۳۹ در محدوده خیابان های سرگرد محمدی، غیوری، مصطفی امیری و شهید روزبهانی، در مرکز مخابرات شهید قندی با پیش شماره های ۵۵۶۰ الی ۵۵۶۳،۵۵۸۰،۵۵۸۱،۵۵۸۹،۵۵۶۹،۵۵۵۷ و ۵۵۵۸ در محدوده پاساژ گلستان و پاساژ محمد به مدت سه روز با اختلال همراه خواهد بود.

همچنین ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید عاطف با پیش شماره های ۷۷۸۶ الی ۷۷۸۸،۷۷۷۰ الی ۷۷۷۴ و ۷۷۲۹ در محدوده خیابان های خازنی، اردیبهشت، دانشوری و اتوبان شهید باقری و در مرکز مخابرات شهید مشهدی مهدی با پیش شماره های ۳۳۴۵الی ۳۳۴۹،۳۳۸۶،۳۳۸۷ و۳۳۵۷ در محدوده خیابان های خاوران، شرکت واحد شرق، شهید شیرودی غرب و سه راه افسریه به مدت سه روز با اختلال همراه خواهد بود.

علاوه بر این، ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۱۷،۲۲۱۸،۲۶۸۰،۲۲۴۰ و ۲۲۴۳ در محدوده ولنجک خیابان های ساسان و فرخ به مدت سه روز دچار اختلال خواهد بود.

ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید تندگویان با پیش شماره های ۲۲۵۰ الی ۲۲۵۳،۲۲۳۰ الی ۲۲۳۳،۲۶۳۰ الی ۲۶۳۲ و ۲۶۱۴ در محدوده خیابان شهید هدایتی (کوچه دهقان، نوآموز، مظفری، لاله و مهشاد) ، در مرکز مخابرات شهید محلاتی با پیش شماره های ۲۲۴۸ و ۲۲۱۹ در محدوده خیابان های ازگل، ۱۲ متری قائم و مجتمع اورانوس، در مرکز مخابرات شهید رمضانی با پیش شماره های ۵۵۴۶،۵۵۶۸ و ۵۵۶۴ در محدوده خیابان های شاه علیزاده، شهید تندگویان، شهید دارابی و شهید اسم زمانی احسان به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

همچنین ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید لطیفی با پیش شماره های ۲۲۹۳ الی ۲۲۹۸ درمحدوده اتوبان بابایی خیابان های لنگری و صنایع، در مرکز مخابرات دکتر حسابی با پیش شماره های ۶۵۱۰ الی ۶۵۱۹،۶۵۵۹ و ۳۹۶۱ در محدوده خیابان های شریفی، مصیب زاده، صیاد شیرازی، بلوار راغب و بلوار نیایش و در مرکز مخابرات ولیعصر بومهن با پیش شماره های ۷۶۲۲ و ۷۶۲۳ در محدوده خیابان عباس زاهدی و سه راه احسان به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات