برج ۶۰ طبقه پورشه از سال ۲۰۱۶ محل زندگی ۲ درصد ثروتمند کل جهان خواهد بود.

به گزارش افکارنیوز ، شکی نیست که شهر ساحلی میامی از گذشته های دور مرکز زندگی لوکس چهره های معروف و ثروتمندان بوده است. آپارتمان، ویلا، مرکز خرید و در کل زندگی لوکس در سراسر این منطقه رو به رشد است.

یکی از این سازه های لوکس برج ۶۰ طبقه «پورشه» (Porsche Design Tower) است که به سرعت توجه میلیونرها و ثروتمندان سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

 اگر چه این برج تا سال ۲۰۱۶ آماده نخواهد بود ولی ۲۲ میلیاردر (۲ درصد از کل دنیا) تعدادی از واحدهای این برج را پیش خرید کرده اند و ۸۰ درصد از ۱۳۲ واحد این برج به ارزش ۶۲۴ میلیون دلار را به فروش رسیده است.

همانند بسیاری از تحولات لوکسی که در اینگونه مجتمع های مسکونی میامی رخ می دهد، طراحی برج پورشه نیز از این تحولات و تغییرات دیوانه وار جدا نیست. برخی از امکانات این برج که برای هر واحد مجزا تعبیه شده می توان به سینما، استخر شنا در بالکن، سیستم امنیتی فوق العاده، شیشه های نشکن و… اشاره کرد.

دیگر ویژگی متمایز این برج ۳ دستگاه آسانسور حمل خودرو و پارکینگ مجزا در طبقات مختلف برای خودروهای لوکس ثروتمندان است که به آنها اجازه می دهد اتومبیلهای میلیون دلاری خود را در «گاراژ آسمان» که متصل به هر واحد است پارک کنند.

برج پورشه با همکاری مشترک گروه خودروسازی پورشه آلمان و مجموعه ساختمانی دزر (Dezer) فلوریدا با وام ۲۱۴ میلیون دلاری (که بزرگترین وام در دوره رکود اقتصادی است) ساخته می شود.

برج پورشه در ۶۰ طبقه به ارتفاع ۱۹۸ متر در جنوب شرقی میامی قرار دارد.

سیستم آسانسور خودرو و گاراژ آسمان

واحدهای دوبلکس

لابی و رستوران

استخر روباز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات