طراح سؤال از وزیر نفت از احضار وزیر نفت به کمیسیون انرژی در هفته آینده خبر داد و گفت: وزیر نفت هفته آینده جهت ارائه توضیحاتی به نمایندگان در مورد علل دریافت نکردن قیمت واقعی گاز از پتروشیمی ها به کمیسیون انرژی مجلس می آید.

به گزارش افکارنیوز ، مؤید حسینی صدر طراح سؤال از وزیر نفت با بیان اینکه طرح سؤال از وزیر نفت در هفته اول دی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است، گفت: این طرح در حال حاضر تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده که قرار است زنگنه هفته آینده برای پاسخ به سؤالات بنده در زمینه قیمت واقعی خوراک پتروشیمی ها به کمیسیون انرژی مجلس بیاید.

وی با بیان اینکه طرح سؤال از وزیر نفت به طور جدی پیگیری می شود، افزود: اگر توضیحات زنگنه در مورد علل تغییر نکردن قیمت خوراک پتروشیمی ها همزمان با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها که هفته آینده در کمیسیون انرژی مجلس ارائه می کند، قانع کننده نباشد، قطعا وی باید در صحن علنی مجلس به نمایندگان مردم در خانه ملت پاسخ دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دریافت نکردن هزینه قانونی خوراک گاز از پتروشیمی ها مهم ترین علل طرح سؤال از وزیر نفت است، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت واقعی گاز از پتروشیمی ها دریافت نمی شود که با طرح این سؤال قصد داریم, علل آن را جویا شده و مشکل را برطرف کنیم.

حسینی صدر با تأکید بر اینکه اگر قیمت واقعی گاز از پتروشیمی ها دریافت شود، مبلغی حدود ۲ یا ۳ هزار میلیارد تومان زمینه سرمایه گذاری را برای کشور و وزارت نفت فراهم می کند، گفت: بنده از وزیر نفت می خواهم که نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته و پاسخ های قانع کننده ای در این خصوص برای نمایندگان و اعضای کمیسیون انرژی مجلس داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: معاونین وزارت نفت تاکنون به طور تلویحی گفته اند که اقداماتی را در زمینه رفع این مشکل و دریافت قیمت واقعی گاز از پتروشیمی ها انجام داده اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات