معاون وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ مابه التفاوت هزینه های ساخت پروژه های مسکن مهر خبر داد و گفت: دستور افزایش هزینه ساخت پروژه های مسکن مهر به میزان کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در هر مترمربع صادر شد.

به گزارش افکارنیوز ، ابوالفضل صومعلو با اشاره به ابلاغ دستورالعمل شماره ۳ مبنی بر افزایش هزینه مسکن مهر در روز جاری، گفت: در راستای بخشنامه معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، ابلاغیه جدیدی برای افزایش کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در هر مترمربع برای واحدهای مسکن مهر صادر شد.

وی افزود: در ابتدای امسال دو دستورالعمل شماره ۱ و شماره ۲ برای افزایش قیمت ساخت مسکن مهر ابلاغ شده بود که براساس دستورالعمل شماره ۱،۴۰ هزار تومان و دستورالعمل شماره ۲،۱۵ هزار تومان به هر مترمربع افزوده شده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: دستورالعمل شماره ۳ به تایید همه سازمان های ذیربط، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و قائم مقام وزیر بر امور مسکن مهر و همچنین وزیر راه و شهرسازی رسیده و از سوی معاونت مسکن و ساختمان ابلاغ شده است.

صومعلو با بیان اینکه در افزایش نرخ ارز در سال گذشته قیمت مصالح ساختمانی تحت تاثیر قرار گرفت، گفت: به همین جهت اجرای پروژه ها برای سازندگان امکان پذیر نبود بنابراین دستورالعمل شماره ۳ را ابلاغ کردیم.

 تصویر ابلاغیه جدیدی برای افزایش کمتر از ۱۰۰ هزار تومان در هر مترمربع برای واحدهای مسکن مهر به شرح ذیل است:

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات