روش اصلی همراه اول برای فروش سیم کارت، فروش از طریق نمایندگی مجاز از جمله دفاتر پیشخوان دولت است. این دفاتر به سایت شماره های همراه اول دسترسی دارند و موظف اند سیم کارت دائمی را با قیمت جدید ۱۶۳ هزار تومان ثبت نام کنند.

به گزارش افکارنیوز ، روش پایه و اصلی همراه اول برای فروش سیم کارت، فروش از طریق نمایندگی های مجاز از جمله دفاتر پیشخوان دولت است که به صورت حضوری انجام می شود.

زیرا برای فعال شدن سیم کارت حتما یک بار مراجعه حضوری برای احراز هویت و ثبت و تطبیق اطلاعات مشترک ضروری است و خرید به هر روشی که باشد مشترک یکبار ناگزیر به مراجعه حضوری است.

روش خرید مستقیم سیم کارت از شرکت همراه اول که از طریق سایت این شرکت و با انتخاب شماره گلچین انجام می شود، مرحله دیگری از فروش سیم کارت همراه اول است. در این روش اصل بر جست وجوی یک شماره خاص توسط متقاضی است؛ به معنی دیگر منطق این روش فروش شماره است نه فروش سیم کارت.

در واگذاری فروش سیم کارت های همراه اول به دفاتر پیشخوان دولت، این دفاتر به سایت شماره های همراه اول دسترسی دارند و موظف هستند که سیم کارت های صفر دائمی از جمله ۹۱۰ و ۹۱۲ با کد روز (کد ۸) را با همان قیمت جدید اعلام شده (۱۶۳ هزار تومان) برای فروش به متقاضیان عرضه کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات