معاون صدور پروانه رگولاتوری:

به گزارش افکار، معاون بررسی‎های فنی و صدور پروانه‎ی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پیگیری این سازمان و مجموعه‎ی وزارت ارتباطات برای برقراری مجدد تماس تصویری رایتل خبرداد.

دکتر صادق عباسی شاهکوه، ضمن تاکید بر لزوم استفاده‎ی همگانی از خدمات نسل سوم تلفن همراه در کشور، گفت: در صورت عدم تمدید دوره‎ی حفاظت رایتل، به دنبال راهکاری هستیم تا نظر به قطع تماس تصویری رایتل از ابتدای سال جاری، حق این اپراتور نیز در ارائه‎ی سرویس به مشترکان ضایع نشود.

وی در عین حال تاکید کرد: اولویت مردم هستند و بعد اپراتورها، که البته آنها نیز بخشی از مردم اند؛ چراکه جامعه به سمت استفاده از خدمات جدید ارتباطی پیش رفته که ۳G نیز از آن جمله است و ما باید این نیاز را توسط اپراتورها مرتفع کنیم و مسلما در این راستا به دنبال راهکاری هستیم که حق رایتل نیز محفوظ بماند.

وی در ادامه و در پاسخ به پیشنهاد خبرنگار سیتنا که" در صورت عدم تمدید دوره‎ی حفاظت رایتل و ارائه‎ی مجوز به سایر اپراتورها برای ارائه‎ی خدمات نسل سوم، امکان ارائه‎ی تماس تصویری تا مدت زمان مشخصی تنها در انحصار رایتل باقی بماند" ، گفت: اگرچه این راهکار مناسب است ولی سایر راهکارها نیز باید بررسی شود تا در نهایت بهترین شیوه‎ی اجرایی پیاده سازی شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات