قیمت اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در روزجاری از ۵۶۰ تا ۶۲۰ هزار ریال نوسان داشت.

به گزارش افکارنیوز ، در پایان معاملات امروز بیش از ۶۶.۵ میلیون ورقه به ارزش ۷۷۰.۹ میلیارد ریال در ۲۲ هزار و ۸۵۸ نوبت مبادله شد و شاخص فرابورس با افزایش ۱.۲ واحدی بر روی عدد ۸۳۱.۳ واحد ایستاد.
بر این اساس بیشترین حجم معاملات به داد و ستد ۸.۳۹ و ۸.۰۹ میلیون سهم گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و ذوب آهن اصفهان اختصاص یافت و بیشترین ارزش معاملات نیز توسط توسعه خدمات دریایی و بندری سینا و پالایش نفت تهران به ترتیب با ۵۶.۲۱ و ۴۶.۴۲ میلیارد ریال ثبت شد.

افرانت، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، ذوب آهن اصفهان و نیرو سرمایه بیشترین افزایش قیمت را داشتند و شهرسازی و خانه سازی باغمیشه، مهندسی صنعتی روان فن آور، صنایع فولاد آلیاژی یزد، سرمایه گذاری مسکن تهران، صنایع و معادن احیا و مجتمع معادن مس تکنار نیز با ۵ درصد کاهش قیمت موجه شدند.

از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ۶۸۳ هزار و ۹۴۹ واحد سرمایه گذاری صندوق قابل معامله اطلس داد و ستد شد و در بازار اوراق با درآمد ثابت هم شاهد دست به دست شدن ۱۵۴ هزار و ۸۹۰ برگه اجاره سپهر بودیم. قیمت اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن نیز از ۵۶۰ تا ۶۲۰ هزار ریال نوسان داشت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات