استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: برای فراهم شدن امکان پرواز حجاج، ساختمان ترمینال فرودگاه به‌سازی و توسعه یافته به نحوی که ساختمان جدید در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع احداث می‎شود.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، هوشنگ بازوند با حضور در فرودگاه خرم‎ آباد از بخش‎ های مختلف اجرای طرح توسعه باند، احداث پاویون و توسعه و تجهیز ترمینال مسافربری فرودگاه بازدید کرد.

توسعه ترمینال فرودگاه، طرح احداث پاویون، توسعه و تجهیز باند و میدان پروازی فرودگاه خرم‎ آباد با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‎ الانبیا به عنوان مجری طرح در حال انجام است.

براساس این طرح و به منظور فراهم کردن امکان پرواز حجاج به سرزمین وحی و سرویس‎ دهی به هواپیماهای پهن‎ پیکر، باند پرواز فرودگاه به میزان ۳۰۰ متر توسعه و در انتهای آن ۱۲۰ متر طول برای توقف اضطراری ایجاد می‎ شود.

ارتقای مشخصه مقاومت روسازی باند پرواز برای پذیرش هواپیمای سنگین‎ تر و افزایش PCN باند و همچنین انجام دو لایه روکش آسفالت به ضخامت حدود ۱۲ سانتی‎ متر در کل سطوح پروازی از دیگر بخش‎ های این طرح است.

استاندار لرستان درحاشیه این بازدید اظهار کرد: برای فراهم شدن امکان پرواز حجاج، ساختمان ترمینال فرودگاه بهسازی و توسعه یافته به نحوی که ساختمان جدید در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع احداث می‎ شود.

بازوند خاطرنشان کرد: پاویون جدید فرودگاه خرم‎ آباد نیز در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع احداث می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات