استاندار لرستان:

۴۰۰ واحد از پروژه ۸۶۰ واحدی مسکن مهر خرم آباد تا پایان خرداد سال آینده آماده می‌شود و ۴۶۰ واحد باقیمانده این پروژه تا پایان شهریور سال آینده به متقاضیان مسکن داده شود.

هوشنگ بازوند دیروز در جلسه شورای مسکن استان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه های استان برای بهره برداری هرچه سریعتر از سایت مسکن مهر خرم آباد تلاش کنند تا این سایت سریعتر مورد استفاده متقاضیان مسکن قرار بگیرد. بازوند افزود: ۴۰۰ واحد از پروژه ۸۶۰ واحدی مسکن مهر خرم آباد برای تحویل به متقاضیان تا پایان خرداد سال آینده آماده می شود و ۴۶۰ واحد باقیمانده این پروژه تا پایان شهریور سال آینده آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان مسکن شود.

استاندار لرستان بیان کرد: شبکه آب و فاضلاب سایت تا ۳۰ اردیبهشت سال آینده تکمیل و تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: بحث گازرسانی به این سایت تا پایان فروردین سال آینده و بحث تامین برق آن نیز تا پایان اسفند امسال حل شود.

مراد روشنی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: ۵۴۰۰ نفر ایثارگر واجد شرایط در استان فاقد مسکن هستند و بانک تجارت استان برای تامین منابع ریالی مورد نیاز برای تامین مسکن ایثار گران تضمین کرده است.

وی افزود: ۵۰ درصد ایثارگران در خرم آباد شناسایی شده اند و فرم « ج» آنها سبز است و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان آماده است که در شهرستان خرم آباد به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۴درصد در اختیار ایثارگران قرار دهد.

وی بیان کرد: تامین مسکن برای ایثارگران را یک باقیات و صالحات دانست که نشاط جامعه ایثارگری را به دنبال دارد.

روشنی گفت: برای احداث واحدهای ایثارگران در شهر خرم آباد زمینی آماده شده است که قرار است ۷۰۰ واحد در این زمین احداث شود.

وی تصریح کرد: برای بحث مسکن ایثارگران امسال ۳ هزار فقره تسهیلات در نظر گرفته شده و تا کنون بخشی از آن پرداخت شده است و بخش دیگر آن هم به زودی پرداخت می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: بانک ملی ۱۶۰ وام کم بهره به ایثارگران بروجرد داده است که جای تقدیر دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات