فرماندار ویژه بروجرد:

فرماندار ویژه بروجرد گفت: باید مسافرخانه ها، هتل ها و مدارس را برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی آماده کرد تا بهترین خدمات ارائه شود و مسافران از سفر به شهرستان بروجرد نهایت استفاده را ببرند.

منوچهر فراقی در جلسه هماهنگی خدمات سفر شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید تمام ظرفیت های شهرستان بروجرد را به مسافران نوروزی معرفی کنیم و برای ارائه بهترین خدمات به گردشگران نوروزی تمامی دستگاها باید با قدرت و همکاری وارد کار شوند.

وی افزود: باید مسافرخانه ها، هتل ها و مدارس را برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی آماده کرد تا بهترین خدمات ارائه شود و مسافران از سفر به شهرستان بروجرد نهایت استفاده را ببرند.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: یک منطقه در شهرستان بروجرد به عنوان الگوی گردشگری در ایام نوروز ایجاد می شود و با ارائه برنامه های متنوع بخشی از ظرفیت های فرهنگی وهنری شهرستان به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: مردم در سال های قبل از سفرهای نوروزی استقبال زیادی می کردند و با توجه به اهتمام دولت به این موضوع، باید برای تعطیلات نوروز ۹۳ زیرساخت های موجود را آماده کرد تا مردم به راحتی به تعطیلات بپردازند.

در این جلسه در مورد اسکان مسافران، تامین امنیت و سلامت شهروندان برگزاری نمایشگاههای هنری و فرهنگی وصنایع دستی و نحوه ارایه خدمات به مسافران و زیبا سازی شهر نیز بحث و گفت و گو شد و برخی ضعف ها برطرف شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات