معاون فرماندهی انتظامی لرستان:

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی لرستان گفت: رواج قاچاق و تاثیر سوء آن سبب اختلال در اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سبب رکود اقتصادی کشور می شود.

سرهنگ خدامراد کبکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ازنا پس از شناسایی یک ساختمان متروکه که محل نگهداری سوخت قاچاق بود با حکم قضایی اقدام به بازرسی از این محل کردند.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از این محل یک مخزن نفت ۲۷ هزار و ۷۰۰ لیتری نفت سفید قاچاق را کشف کردند و دو نفر را دستگیر و یک دستگاه خودوری تانکر سوخت را توقیف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی لرستان بیان کرد: رواج قاچاق و تاثیر سوء آن سبب اختلال در اجرای برنامه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سبب رکود اقتصادی کشور می شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های اصلی نیروی انتظامی مبارزه با قاچاقچیان کالا و سوخت در کشور بوده که متاسفانه به یک معضل اجتماعی، اقتصادی تبدیل شده است.

کبکی تصریح کرد: از شهروندان در خواست می کنیم در صورت مشاهده موارد مشکوک در رابطه با قاچاق مواد مخدر توسط افراد فرصت طلب و سودجو موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع نیروی انتظامی برسانند تا برای دستگیری و انهدام این باند ها اقدام شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات