معاون شهردار خرم‌آباد خبر داد:

معاون عمرانی شهرداری خرم‌آباد گفت: ۳ پروزه پل سازی و عمرانی در خرم آباد فعال شدند

علیرضا صادقی در مراسم راه اندازی مجدد پروژه ساخت پل های ۹ دی، پل جهادگران و پل مازیار خرم آباد اظهار کرد: امیدواریم با راه اندازی این سه پروژه به عبور و مرور شهر خرم آباد کمک کرده و اجرای این پروژه ها سبب رضایت مندی مرم شود. وی افزود: پروژه پل جهادگران با طول ۱۱۰ متر و عرض ۲۶ متر با دو زیر گذر و در میان مناطق فلک الدین و جهادگران واقع شده است که جنس این پل سازه فلزی با ۴۵۰ تن وزن هست.

صادقی در مورد اعتبار لازم برای این پروژه بیان کرد: برای ساخت این پل تاکنون حدود ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان هزینه شده است و برای ادامه روند پل جهادگران ۶ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

صادقی تصریح کرد: به دلیل اختصاص ندادن اعتبار تا کنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است که امیدواریم با تامین اعتبار این پروژه تا پایان سال ۹۳ با قول پیمانکاربه بهره برداری کامل برسد.

معاون عمرانی شهرداری خرم آباد اظهار کرد: برای پروژه پل ۹ دی ۵۰۰ میلیون تومان از طرف استانداری و ۲۰۰ میلیون تومان هم از طرف شهرداری اختصاص داده شده است.

وی افزود: پل ۹ دی ۳۰ متر عرض و ۲۰ متر طول دارد که عملیات های اجرایی آن رو به پایان است و فقط بحث روسازی پل مانده است که با تامین اعتبار تا ۳ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

صادقی در مورد دیگر پل نیمه تمام بیان کرد: پل مازیار در محله اسد آبادی - پارک نسترن که طول این پل ۴۰ متر و عرض آن هم ۸ متر و ۴۰ سانتی متر است و تا پایان سال اعتبارات این پل هم از طرف شهرداری و استانداری تامین می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات