رئیس اداره تعاون روستایی پلدختر:

رئیس اداره تعاون روستایی پلدختر گفت: علت این تأخیر چندساله کم کاری پیمانکاران این پروژه ها بوده که کار ساخت را نیمه کاره رها کرده اند و این پیمانکاران توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و تعاون روستایی لرستان تعیین شده اند.

سیروس عبدالهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طولانی شدن زمان ساخت پروژه های چهار جایگاه سوخت روستایی در پلدختر این پروژه ها را به آثاری تاریخی تبدیل کرده است.

وی افزود: طولانی شدن زمان اجرای این پروژه ها نه تنها مردم بلکه باعث اعتراض مسئولان شهرستان نیز شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی پلدختر تصریح کرد: عملیات ساخت این پروژه ها از سال ۸۴ همزمان با پروژه احداث آزاد راه پل زال آغاز شده و هم اکنون بعد از گذشت هشت سال پیشرفت فیزیکی این پروژه ها کمتر از ۲۰ درصد است.

عبدالهی بیان کرد: این پروژه ها شامل احداث یک پمپ بنزین بزرگ و سه پروژه ساخت جایگاه عرضه نفت سفید و نفت گاز برای روستاهای پرجمعیت این شهرستان است.

وی افزود: این چهار جایگاه در حال ساخت در مناطق قلعه نصیر، چشمه شیرین، واشیان و چم مهر شهرستان پلدختر قرار دارند که اکنون پس از گذشت هشت سال هنوز به بهره برداری نرسیده اند.

عبدالهی گفت: علت این تأخیر چندساله کم کاری پیمانکاران این پروژه ها بوده که کار ساخت را نیمه کاره رها کرده اند و این پیمانکاران توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی و تعاون روستایی لرستان تعیین شده اند.

رئیس اداره تعاون روستایی پلدختر تصریح کرد: تاکنون ۵۵ میلیون تومان برای ساخت این پروژه ها هزینه شده که این اعتبار از بخش تامین اعتبار شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لرستان تامین می شود.

وی افزود: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده بنا بر این بوده که پس از تکمیل این پروژه ها جایگاه های ساخته شده در اختیار تعاون روستایی شهرستان پلدختر قرار داده شود و اعتبار هزینه شده برای ساخت و راه اندازی این پروژه ها از از سود حاصل از این جایگاه ها به شرکت پخش فرآورده های نفتی پرداخت شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات