معاون استاندار لرستان:

عاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: مقرر شده که شرکت هواپیمایی تابان دو هواپیمایی اختصاصی برای فرودگاه لرستان تهیه کند که هزینه یکی از آن ها پرداخت شده است و با تهیه این هواپیماها بخشی از مشکلات پرواز ها حل شود.

علی هادی چگنی شامگاه شنبه در جلسه بررسی موانع و راهکای لرستان که در خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: با حضور استاندار لرستان به منظور سامان دهی پروازهای فرودگاه خرم آباد جلسه ای با مدیر شرکت هواپیمای تابان برگزار شد. وی افزود: در این جلسه مقرر شده که شرکت هواپیمایی تابان دو هواپیمایی اختصاصی برای فرودگاه لرستان تهیه کند که هزینه یکی از آن ها پرداخت شده و دیگری به دلیل نداشتن وثیقه هنوز پرداخت نشده که مربوط به بانک صادرات است، با تهیه این هواپیماها بخشی از مشکلات پروازها حل شود.

چگنی بیان کرد: از ۱۰ سال گذشته کار منطقه ویژه اقتصادی ازنا شروع شده که چندین بار هم به افتتاح رسیده است ولی بازده کاری تا کنون نداشته است.

معاون برنامه ریزی استاندار لرستان تصریح کرد: منطقه ویژه ازنا برای انجام کارهای خود به یک سری تجهیزات احتیاج دارد که آن ها را تهیه و دراختیارشان قرار می دهیم.

وی اظهار کرد: دولت یازدهم قصد دارد اقتصاد مقاومتی با مشارکت بخش خصوصی و مردم را ایجاد کند تا مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های داخلی حل شود و بر دارایی هایی داخلی تکیه کنیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات