مدیر کل دامپزشکی لرستان:

خبرگزاری لرستان خبر: مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: در حال حاضر با همکاری بخش خصوصی کشتارگاه نیمه صنعتی سلسله با ظرفیت رفع نیاز شهرستان در یکی از مناطق مناسب شهرستان در حال ساخت است که پیش بینی می شود اوایل تابستان امسال به بهره برداری برسد.

ابراهیم توکلی درحاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهی شهرستان سلسله در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در  سلسله ، اظهار کرد: در سال گذشته طبق تصمیم شورای سلامت استان لرستان کشتارگاه صنعتی شهرستان سلسله به دلیل غیر بهداشتی بودن وعدم انطباق با استاندارد های بهداشتی ودامپزشکی ونداشتن زیر ساخت های لازم وبا هدف صیانت از سلامت مردم تعطیل شد.

وی افزود: در حال حاضر با همکاری بخش خصوصی کشتارگاه نیمه صنعتی سلسله با ظرفیت رفع نیاز شهرستان در یکی از مناطق مناسب شهرستان در حال ساخت است که پیش بینی می شود اوایل تابستان امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل دامپزشکی لرستان بیان کرد: سلسله با بهرمندی   از آب وهوایی مناسب و آبهای جاری روان از موفقیت ویژه ای در لرستان برخوردار است که در صورت تعامل بیشتر آبزی پروران با اداره کل دامپزشکی لرستان  در خصوص مشاوره های دامپزشکی، جایگاه آن به لحاظ کمی وکیفی ارتقاء موثری خواهد یافت.

توکلی گفت: در سال گذشته ۳۷۰ کیلوگرم انواع ترکیبات ضدعفونی کننده با هدف مقابله با بیماریهای باکتری وویروسی بین مزارع پرورش ماهی لرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به بازدید های مداوم کارشناسان دامپزشکی استان ازمراکز آبزی پروری عنوان کرد: این بازدید ها بصورت دوره ای ومنظم انجام می شود و اطلاعات آنان از طریق سامانه  JIS   قابل رصد و پیگیری است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات