مدیر کل کمیته امداد استان لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: ۳ هزار نفر از کودکان دچار سوء تعذیه از سبد های غذایی بهره مند شده اند.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، ولی اله منتظری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از خانواده های نیازمند توان پرداخت هزینه های معمول امرار و معاش اعضای خانواده خود را ندارند و در این راستا کمیته امداد با پرداخت کارت های تغذیه و سبدهای کالایی به خانواده های آنان در راستای تأمین بخشی از نیازهای غذایی کودکان زیر شش سال دچار سوء تغذیه خانواده های زیر پوشش گام برداشته است.

وی با اشاره به اینکه این سبدهای غذایی کالا به صورت فصلی بین خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد توزیع می شود، افزود: در این راستا تعداد ۳ هزار نفر از کودکان دچار سوء تعذیه از این سبد های غذایی بهره مند شده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان بیان کرد: بر اساس تعاملاتی که با دانشگاه علوم پزشکی استان وجود دارد، این دانشگاه امسال کمک های زیادی در امر رسیدگی به این کودکان داشته است به طوری که این کودکان پس از بررسی وضعیت جسمی و تشکیل پرونده از سوی مراکز بهداشت به کمیته امداد معرفی شده و مشمول پرداخت بن های تغذیه ای و سبد کالا قرار می گیرند.

منتظری تصریح کرد: در این راستا و در سال ۹۲ تعداد ۲۷ هزار و ۵۵۴ سبد غذایی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۷۷ میلیون ریال در قالب سبد های غذایی در اختیار خانواده های این کودکان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات