مدیر کل کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۵ هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال برای اجرای ۸۸ طرح اشتغالزا در لرستان مصوب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش لرستان خبر از  خرم آباد،   حامد ویس کرمی امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان اظهار کرد:   در سال گذشته کارگروه اشتغال و سرمایه داری استان لرستان ۱۸ جلسه برگزار کرده که در این جلسات ایجاد دو هزار و ۸۴۳ فرصت شغلی جدید در لرستان به تصویب رسیده است.

وی افزود: زمینه ایجاد این تعداد شغل   با تصویب ۸۸ طرح تولیدی، اقتصادی، خدمات، صنعت و کشاورزی فراهم شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: پنج هزار و ۸۷۴ میلیارد ریال برای اجرای این طرح های اشتغالزا مصوب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد:   برای اجرای این طرح ها ۴۰۸ میلیون دلار و ۱۰۴ میلیون یورو تسهیلات ارزی تصویب شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال ۹۱، حدود ۵۸۰ درصد افزایش نشان می دهد.

ویس کرمی تصریح کرد: ۲۳ طرح دانش بنیان برای نخستین بار در استان   لرستان به تصویب رسیده است که اتفاق تازه ای برای توسعه استن است.

وی اظهار کرد: ۷۲ درصد جلسات کارگروه، ۵۴ درصد از طرح های مصوب، ۹۱ درصد حجم تسهیلات ریالی و ۹۷ درصد حجم تسهیلات ارزی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شش ماهه دوم سال ۹۲ بوده است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات