مدیرعامل کارخانه آب معدنی بیشه خرم آباد:

لرستان خبر: مدیر عامل کارخانه آب معدنی بیشه خرم اباد گفت: با راه اندازی خط تولید آب میوه و ماء الشعیر کارخانه آب معدنی بیشه خرم اباد در اردیبهشت ماه امسال، ظرفیت تولید این خط به میزان ۱۲ هزار بطری در ساعت می رسد.

احمد رشیدی در گفت و گو با لرستان خبردر  خرم اباد   اظهار کرد: کارخانه آب معدنی بیشه در سال ۱۳۸۶ در خرم آباد به صورت آزمایشی شروع به کار کرد، که در سال های ۸۸ و ۸۹ به طور رسمی شروع به فعالیت نمود.

وی با اشاره به ظرفیت تولید این کارخانه افزود: ظرفیت کارخانه تا سال گذشته، روزانه ۱۸ هزار بطری در ساعت بوده  که برای شروع در سال های میزان بدی نبوده است.

وی با اشاره به اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم این کارخانه تصریح کرد: در حال حاضر در این کارخانه ۹۵ نفر به طور مستقیم و حدود ۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار هستند که با راه اندازی سایر خطوط کارخانه این تعدد متناسب با نیاز افزایش می یابد.

مدیرعامل کارخانه آب معدنی بیشه خرم اباد با اشاره به رشد تولید این کارخانه عنوان کرد: در سال گذشته ما با رشد ۳۰ درصدی بیشتر از سال های قبل داشتیم.

وی افزود: در سال جدید   قصد داریم   تا خط تولید آب میوه و ماء الشعیر   را در کنار خط تولید   آب معدنی راه انداری کنیم که با راه اندازی خط تولید آب میوه و ماء الشعیر، برای ۳۰ نفر به طور مستقیم و برای ۲۰۰ نفر به طور غیر مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

وی با اشاره به ظرفیت  تولید خط تولید آب میوه و ماء الشعیر  عنوان کرد: با راه اندازی  خط تولید آب میوه و ماء الشعیر کارخانه در اردیبهشت ماه امسال،   ظرفیت تولید این خط به میزان ۱۲ هزار بطری در ساعت می رسد.

وی میزان سرمایه این کارخانه را  یک و نیم میلیارد تومان دانست و  افزود: برای تکمیل و راه اندازی سایر خطوط کارخانه به اعتبارو نقدینگی بالغ بر ۵ میلیارد تومان نیاز داریم تا بتوانیم هم تولیدات بیشتری داشته باشیم و ایجاد اشتغالزایی کنیم.

مدیرعامل کارخانه آب معدنی بیشه خرم اباد  گفت: از زحمات استاندار محترم لرستان و مسئولان بانک ملت  که با حمایت های دلسوزانه خود ما را در توسعه کارخانه یاری دادند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حسین عبداله زاده

    سلام من به عنوان یک مشتری آبمعدنی شرکت بیشه خیلی گله مندم، وناراحت هستم چون تو این چند سال خیلی برای این شرکت ما زحمت کشیدیم وآقای رشیدی اصلا این کارش درست نیست که فقط یه محصول رو به یک نفر بدن، این رسمش نیست که آدم مشتریش رو فراموش کنه، خدا خوشش نمیاد ما که راضی نیستیم

  • سعد یوسفی‌

    با سلام خواهشمندم اطلاع بدین استخدامی این شرکت چه تاریخی هست

نظرات