مدیر عامل تاکسیرانی خرم آباد خبر داد

خبرگزاری لرستان خبر: مدیر عامل تاکسیرانی خرم آباد گفت: در صورت تصمیم شورای شهر هفته آینده نرخ کرایه ها به صورت قطعی اعلام می شود و تا زمان مقرر رانندگان تاکسی باید صبر کنند و از افزایش قیمت ها خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد،   حبیب اله احمدی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد با اشاره به افزایش خودسرانه قیمت تاکسی ها اظهار کرد: هنوز هیچ گونه بخش نامه ای مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی ابلاغ نشده است.

وی با اشاره به درخواست این بخش به شهرداری برای افزایش قیمت تاکسی ها افزود: درخواست افزایش نرخ کرایه تاکسی از طریق سازمان تاکسیرانی به شهرداری ارسال شده و هنوز جوابی داده نشده است.

مدیر عامل تاکسیرانی خرم آباد بیان کرد: در صورت تصمیم شورای شهر هفته آینده نرخ کرایه ها به صورت قطعی اعلام می شود و تا زمان مقرر رانندگان تاکسی باید صبر کنند و از افزایش قیمت ها خودداری کنند.

  احمدی در واکنش به افزایش خودسرانه نرخ کرایه توسط  برخی رانندگان تاکسی تصریح کرد: طبق قانون هرگونه افزایش کرایه توسط رانندگان خلاف قانون است و مردم می توانند از طریق مراجعه مستقیم به سازمان تاکسیرانی، پلیس راهنمایی و رانندگی و عوامل بازرگانی و یا  تماس با شماره های ۷-۳۲۴۳۲۰۴  مراتب تخلف را اطلاع دهند.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت قبل از اعلام قانونی برخورد می شود.

  اعلام افزایش قیمت سوخت و عدم افزایش کرایه ها تا کنون، اعتراضاتی را از سوی تاکسیرانان و کامیونداران در پی داشته و برخی از آنها خود قیمت کرایه ها را بالابرده اند.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات