مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت خبر داد

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: تعداد ۱۰ هزار و ۱۱۰ مددجوی تحت حمایت در سطح شهرستان کوهدشت از خدمات و مزایای طرح پزشک خانواده بهره‌مند هستند.

به گزارش لرستان خبر از کوهدشت ، مردان امرایی امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان کوهدشت برای حل مشکلات درمانی مددجویان خود توجه ویژه ای داشته و در سال گذشته بیش از ۲ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال از طریق این نهاد در قالب هزینه های درمانی مددجویان کوهدشت پرداخت شد.
وی افزود: این کمیته در تمامی زمینه از مددجویان خود حمایت کرده و در زمینه بخش درمان و پزشکی حمایت های ویژه ای انجام داده و امسال نیز این روال را به شکل بهتری پیگیری می کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت با اشاره به تعداد مددجویانی که در سال ۹۲ ازحمایت های درمانی کمیته امداد کوهدشت بهره مند شده اند بیان کرد: تعداد هزار و ۵۰۰ مددجوی بیمار تحت حمایت در سطح شهرستان کوهدشت از این نوع خدمت امداد بهره مند شده اند.
وی با اشاره به اهمیت   طرح پزشک خانواده تصریح کرد: طرح پزشک خانواده به عنوان یک نظام بیمه ای نوین و برتر با بهره جویی از سیستم رایانه ای پیشرفته، سیاست مؤثر و کارآمد این نهاد برای رفع مشکلات درمانی مددجویان تحت حمایت خود است.
  امرایی با اشاره به تعداد مددجویانی که در کوهدشت از طرح پزشک خانواده بهره مند می شوند عنوان کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۱۱۰ مددجوی تحت حمایت در سطح شهرستان کوهدشت از خدمات و مزایای این طرح بهره مند هستند.
مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت با بیان اینکه ۲۱ مرکز درمانی در کوهدشت طرف قرارداد کمیته امداد برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان این نهاد هستند، تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۰ میلیون ریال برای هزینه های بیمه ای و یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال خدمات ویژه به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
انتهای پیام/
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات