معاون فرماندار ویژه بروجرد:

لرستان خبر: معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری ویژه بروجرد گفت: برای تکمیل ۱۹۴ طرح نیمه تمام از مجموع ۲۵ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان اعتبار تنها ۷.۵ درصد تخصیص داده شده است.

به گزارش لرستان خبر از بروجرد، محسن یعقوبی درجلسه بررسی طرح‌های نیمه تمام بروجرد با بیان اینکه امسال 7.5 درصد مجموع اعتبارات عمرانی این شهرستان تخصیص داده شده ، اظهار کرد: عدم تخصیص اعتبار سبب شده تا در تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام اقدام جدی انجام نشود.

وی افزود: برای تکمیل 194 طرح نیمه تمام از مجموع 25 میلیارد و 336 میلیون تومان اعتبار تنها 7.5 درصد تخصیص داده شده است.

معاون فرماندار ویژه بروجرد وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی، وضعیت آب شرب و آب کشاورزی و نیز وضعیت پیشرفت فیزیکی سد آبسرده و شهید بروجردی این شهر را مطلوب ندانست و بیان کرد: اگر در زمینه بهره برداری از سدهای بروجرد در سالهای آینده اقدام جدی و اساسی انجام نشود و با توجه به خشکسالی 10 سال اخیر این شهرستان و بحران کم آبی در 40 روستا ، تامین آب بروجرد در آینده با مشکل مواجه می شود.

وی رسیدگی به بخش بهداشت و درمان بروجرد و بهره برداری از بیمارستان  220 تختخوابی آیت الله بروجردی را ضروری دانست و گفت: تکمیل این بیمارستان نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است و با تکمیل آن وزارت بهداشت تجهیز آن را عهده دار می شود.

انتهای پیام/ ب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات