مدیرعامل شهرک‌های صنعتی لرستان:

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی لرستان برای ۷۱ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی لرستان ۲۴ برگ سند تفکیکی صادر کرده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، فرزاد محمدی امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: یکی از دلایلی که سبب شده تا صنعت گران مناطق ویژه اقتصادی لرستان پیشرفت و توسعه نداشته باشند عدم ارائه تسهیلات بانکی است که شرکت شهرک های صنعتی برای رفع این مشکل اقداماتی را انجام داده است.

وی افزود: در این راستا شرکت شهرک های صنعتی اقدام به اخذ سند تفکیکی برای صنعتگران و راه اندازی و استقرار گمرک در این مناطق کرده است که واحدهای تولیدی دارای مجوز پایان کار می توانند برای دریافت سند تفکیکی درخواست خود را به این شرکت ارائه دهند.

محمدی تصریح کرد: تعداد اسناد تفکیکی لرستان 24 فقره است که با همکاری اداره ثبت اسناد برای 71 هکتار از مجموع 463 هکتار مصوب منطقه به صورت تک برگ صادر شده است و این اسناد در اختیار سازمان متولی منطقه گذاشته شده است که با رعایت قانون برای عملیات انتقال سند مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس شرکت شهرک های صنعتی لرستان اظهار کرد: هم اکنون 15 واحد بزرگ صنعتی در این منطقه فعالیت دارند که از جمله این واحدهای تولیدی شرکت داروسازی بایر افلاک است که یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی در سطح خاورمیانه است.

وی بیان کرد: صاحبان صنایع تولیدی که اقدام به دریافت سند تفکیکی کنند می توانند ار همه مزایای این سند برای دریافت تسهیلات بانکی و جایگزینی آن به عنوان وثیقه های بانکی استفاده کنند.

محمدی افزود: واحدهای تولیدی فعال در این منطقه با سرمایه ای حدود 500 میلیارد تومان در زمینه های غذائی، شیمیائی، نساجی و فلزی مشغول فعالیت هستند و این منطقه ظرفیت لازم برای فعالیت 15 واحد صنعتی دیگر را دارد.

رئیس شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: هدف اصلی شرکت شهرک های صنعتی ایجاد زمینه لازم برای تجارت و سرمایه گذاری  و کمک به رشد اقتصادی و اجتماعی کشور است و در سال گذشته نیز در این راستا خدماتی را ارائه داده است.

انتهای پیام/

اخ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات