مدیرعامل گاز استان لرستان:

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: ۴۵ درصد جمعیت روستایی لرستان از شبکه گاز طبیعی بهره مند هستند که در آینده با اتمام طرح های دردست اجرای گازرسانی به روستاها، میزان بهره‌مندی مناطق روستایی استان از گاز طبیعی افزایش می‌باید.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، حشمت اله شمس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح گاز رسانی به 113 روستای استان لرستان درحال اجرا است که این پروژه ها براساس سیاست و رویکرد محوری این شرکت در زمینه گازرسانی به مناطق روستایی به عنوان یک اولویت در سال جاری اجرا شده است.

وی افزود: درهمین راستا، طرح گازرسانی به 114 روستای دیگر استان لرستان نیز در مرحله انتخاب پیمانکار، طراحی و مطالعه قرار دارد.

شمس افزود: با انجام مراحل مقدماتی این پروژه ها، طرح گازرسانی به این تعداد روستا نیز به زودی آغاز و عملیاتی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در حال حاضر بیش از 98 درصد جمعیت شهری استان لرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی بیان کرد: میزان بهره مندی جمعیت روستایی استان لرستان از شبکه گاز طبیعی نیز حدود 45 درصد است که در امسال و سال آینده با اتمام طرح های دردست اجرای گازرسانی به روستاها، میزان بهره مندی مناطق روستایی استان از گاز طبیعی افزایش می باید.

شمس تصریح کرد: تعداد مشترکان مصرف کننده گاز طبیعی و بهره مند از خدمات این شرکت در استان لرستان 386 هزار مشترک با جمعیتی بیش از یک میلیون و 550 هزار نفر است.

انتهای پیام/ ب

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات